6.4.11

Απεργώ γιατί θέλω να ζήσω…


Η κόντρα μεταξύ των ιδιοκτητών των ΜΜΕ και των δημοσιογράφων μεγαλώνει όλο και περισσότερο. Αύριο Πέμπτη 7 Απριλίου η ΕΣΗΕΑ έχει προκηρύξει 48ωρη επαναλαμβανόμενη απεργία. Από αύριο για τέσσερις ημέρες απεργώ. Δεν απεργώ μόνο για να υπογραφεί η μηδενική σύμβαση εργασίας που ζητά η Ενωση των δημοσιογράφων. Δεν απεργώ μόνο για το συνεχές και αυξανόμενο κύμα απολύσεων δημοσιογράφων στα περισσότερα μέσα. Δεν απεργώ για τις περικοπές στους μισθούς μας. Απεργώ και για αυτά.
Κυρίως όμως ΑΠΕΡΓΩ, γιατί είμαι άνθρωπος και θέλω να ζήσω.
ΑΠΕΡΓΩ, γιατί είμαι ελεύθερος άνθρωπος και έχω ίσα δικαιώματα στη ζωή με όσους ανήκουν στην άρχουσα τάξη. Έχω υποχρεώσεις στην εργασία μου, αλλά και δικαιώματα και τα απαιτώ!
ΑΠΕΡΓΩ, γιατί είμαι ελεύθερος άνθρωπος και εργαζόμενος για κάποιες ώρες και δεν δέχομαι να μου ελέγχουν τη ζωή. Δεν αποτελώ περιουσιακό στοιχείο κανενός. Θέλω να παίρνω εγώ τις αποφάσεις για τον εαυτό μου και να μην αποφασίζουν άλλοι για μένα.
ΑΠΕΡΓΩ, γιατί είμαι ελεύθερος άνθρωπος και σκεπτόμενος και δεν δέχομαι από κανέναν να υποτιμά τη νοημοσύνη μου. Απαιτώ σεβασμό σε μένα και στα όργανα που με εκπροσωπούν.
ΑΠΕΡΓΩ, γιατί είμαι ελεύθερος άνθρωπος και οικογενειάρχης και θέλω να ορίσω εγώ τη μοίρα της οικογένειας μου. Θέλω το παιδί μου να ζήσει με αξιοπρέπεια. Να έχει ίσες ευκαιρίες στην μάθηση, να είναι ανοιχτός ο επαγγελματικός ορίζοντας του, να είναι ανοικτός ο ορίζοντας της ζωής του.
ΑΠΕΡΓΩ γιατί είμαι ελεύθερος άνθρωπος και δεν είμαι είλωτας ή σκλάβος, για να μου πετάνε ένα κομμάτι ψωμί και να με πληρώνουν όποτε τους καπνίσει και να μου λένε πως είμαι τυχερός.
ΑΠΕΡΓΩ γιατί δεν τα έφαγα με κανέναν, δεν ζήτησα χάρες, πληρώνω τους φόρους μου και θέλω όλοι να κάνουν το ίδιο.
ΑΠΕΡΓΩ γιατί το πρόβλημα το δικό σου είναι και πρόβλημα δικό μου, και αν δεν το αντιμετωπίζω σήμερα θα το βρω αύριο μπροστά μου και θα είμαι δίπλα σου για να σ’ έχω δίπλα μου.
Οι επόμενες μέρες είναι κρίσιμες για τη ζωή μου, τη δική σου, τη ζωή των παιδιών μας. Αν κάποιοι μας θέλουν να δουλεύουμε για να ζουν πλουσιοπάροχα αυτοί πρέπει να τους δώσουμε να καταλάβουν πως πρώτα θα κάνουν περικοπές στα δικά τους γούστα και μετά θα ακουμπήσουν τη ζωή μας. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΣΚΛΑΒΟΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΑΙ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου