1.7.11

«Αγωνιστείτε με το μυαλό σας»!

Είμαι κατά της βίας. Από όπου κι αν προέρχεται. Το δηλώνω κατηγορηματικά, αν και πολλές φορές έχω έρθει στο αμήν. Όπως προχθές με τα επεισόδια στο Σύνταγμα, που όπως είπε και ο φίλος μου ο Κωστάκης, πολύ θα ήθελα να πυροβολήσω τον μπάτσο που χτύπησε εν ψυχρώ τον διαδηλωτή με το γκλοπ στο κεφάλι. Όμως αν η βία έχει αθώα θύματα, η βία στη βία θα έχει τα διπλά. Και εντάξει αν το θύμα είμαι εγώ. Αν είναι ο γιος μου όμως… Είμαι και κατά της βίας που προκλήθηκε προχθές και ενάντια στην αστυνομία και τους βουλευτές, αν και εν βρασμώ χάρηκα τις σφαλιάρες σε κάποιους… Μέχρι σήμερα ποτέ δεν έχω βιαιοπραγήσει ενάντια σε κάποιον. Προτιμώ να φωνάζω, να τα λέω, να τα γράφω, ακόμη να βρίζω (μορφή βίας είναι και αυτή)… αλλά όχι σωματική βία! Ξέρω πως με το δικό μου τρόπο οι αλλαγές μπορεί να μην έρθουν, ή στην καλύτερη περίπτωση να γίνουν με αργό ρυθμό. Κάποιοι βιάζονται, ίσως γιατί το μέλλον τους είναι περισσότερο από το παρελθόν τους. Άρα έχουν σημαντικό λόγο. Κάποιοι άλλοι είναι ανυπόμονοι, ίσως γιατί η υπομονή τους εξαντλήθηκε από τα ψεύτικα τα λόγια, τις ψεύτικες υποσχέσεις.  Υπάρχουν κι άλλοι που αναζητούν μια θέση στην εξουσία και επειδή αυτές είναι ήδη πιασμένες, επιχειρούν με τη βία να ανατρέψουν την ήδη υπάρχουσα εξουσία. Υπάρχει και η θεωρία που λέει ότι Επανάσταση δε γίνεται χωρίς βία…  Δεν ξέρω ποιος έχει δίκιο. Ισως όλοι να έχουμε δίκιο! Αλλωστε το αίσθημα το δικαίου έχει πολλές μορφές… Όπως πολλές μορφές έχει και αγώνας για την ανατροπή του κατεστημένου. Αφορμή για όλα αυτά που γράφω ήταν μια φράση του Χάρτνουρ Τόρφαρσον, του πρωτεργάτη της Ισλανδικής Επανάστασης, που άκουσα από ένα βίντεο από το ΟnAir24.gr

«Αγωνιστείτε με το μυαλό σας»!  

Το παραθέτω και αξίζει να το δείτε γιατί μέσα σε τρεισήμισι λεπτά λέει πολλά ενδιαφέροντα και χρήσιμα για όσους έχουμε αγανακτίσει…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου