19.3.11

Πρώτα είμαι άνθρωπος!


Υπάρχουν φορές που μου ‘ρχεται να πάρω φόρα και να χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο μέχρι να μου ανοίξει και να διαπιστώσω αν το αίμα μου είναι κόκκινο ή γαλάζιο!
Μετά «θέλω» αν και δεν το θέλω καθόλου, να ανοίξω το κεφάλι ενός από αυτούς τους ταλαίπωρους λαθρό και μη μετανάστες για να διαπιστώσω αν το δικό τους αίμα είναι και αυτό κόκκινο ή αλλάζει παίρνοντας τις αποχρώσεις της σημαίας που έχει η πατρίδα του καθενός…
Θα μου πει κάποιος καλά ρε τρελός είσαι; Το ίδιο θα ρωτούσα και γω όλους αυτούς τους πατριώτες που βάζουν την εθνικότητά τους πάνω από την ανθρωπιά τους και που πάνω από όλα είναι Χριστιανοί και κάνουν τον σταυρό τους…
Τι σόι Χριστιανοί μπορεί να είναι όταν δεν μπορούν να αντιληφθούν τον πόνο ενός συνάνθρωπού τους που έφυγε κυνηγημένος από την πατρίδα του, ήρθε πεινασμένος και διψασμένος στην χώρα μας και αντί να του δώσουν ένα ποτήρι νερό να ξεδιψάσει, εύχονται «να ψοφήσει ο αράπης, που θα τον ταϊζω εγώ».
Ο Χριστός που πιστεύουν είπε: «αγαπάτε αλλήλους» και όχι «αγαπάτε αλλήλους Ελληνες».
Δεν μπορείς να λέγεσαι Ελληνας να αυτοδιαφημίζεσαι ότι είσαι απόγονος των αρχαίων Ελλήνων αλλά οι πράξεις σου να είναι αντίθετες με τα όσα οι ίδιοι έχουν πει:

• «Και οι Θεοί ακόμα δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν βία εναντίον της ανάγκης.»

• «Η αγάπη φέρνει ειρήνη ανάμεσα στους ανθρώπους, γαλήνη στην ταραγμένη θάλασσα, ύφεση στους ανέμους και γλυκό ύπνο στους δυστυχείς.»

• «Όλοι οι άνθρωποι είναι απ’ τη φύση ίσοι, πλασμένοι απ’ το ίδιο χώμα κι απ’ τον ίδιο Πλάστη. Όσο κι αν απατόμαστε, ο Θεός αγαπάει τόσο τον φτωχό χωρικό, όσο και τον ισχυρό ηγεμόνα.»
(Πλάτωνας)

Δεν μπορείς να λέγεσαι άνθρωπος όταν δεν μπορείς να αισθανθείς το ανθρώπινο πόνο, τον φόβο της μάνας μην χάσει το παιδί της από την πείνα, την αγωνία του άντρα να προσφέρει ασφάλεια στην οικογένεια του.
Δεν μπορείς να λέγεσαι άνθρωπος όταν χαίρεσαι να πατάς την αξιοπρέπεια του συνάνθρωπού σου, όταν ηδονίζεσαι να βλέπεις τον πόνο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο ενός συνάνθρωπού σου, πόνο που ο ίδιος προκαλείς…
Ε! Όχι ρε γαμώτο, πρώτα γεννήθηκα άνθρωπος και μετά με είπαν Ελληνα, γιατί και οι συμπαθείς όνοι ελληνικής καταγωγής είναι, αλλά κάποιοι άλλοι γαϊδούρια γεννήθηκαν και γαϊδούρια θα πεθάνουν…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου