3.1.12

Καλή Χρονιά με ΥΓΕΙΑ. Μοναχά ΥΓΕΙΑ!


Καλή χρονιά, με υγεία, χαρά και πολλά λεφτά. Πολλά Λεφτά. ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ.   
Π Ο Λ Λ Α  Λ Ε Φ Τ Α ! ! !
Πόσα πολλά αναρωτήθηκα το βράδυ της Πρωτοχρονιάς. Πόσα χρειάζεσαι για να σε δω πάλι να χαμογελάς. Πόσα χρειάζεσαι για να κερδίσεις έναν ακόμη χρόνο ζωής, ένα μήνα, μια εβδομάδα, μια ημέρα!
Πόσα θα έδινες εσύ για να κερδίσεις ένα λεπτό ακόμη!
Όσα κι αν είχα θα στα ΄δινα. Το ορκίζομαι! Αλλά δεν έχω. Αλλά και αν σου «αγόραζα» έναν χρόνο ζωής, τι νόημα θα είχε αν οι μαύρες σκέψεις της μοναξιάς, της ανημποριάς, της εξαθλίωσης, της αναξιοπρέπειας συνέχιζαν να σου βασανίζουν το μυαλό!
Έχω κάτι άλλο να σου προσφέρω. Ένα χάδι την ώρα που τα μάτια θα βουρκώνουν από τον πόνο και το παράπονο.
Μια αγκαλιά για να μη νιώθεις ποτέ μοναξιά. Ένα φιλί για να αγγίξω ίσως το μόνο αισθητήριο που θα σε κρατά στη ζωή!
Και κάτι άλλο θα σου δώσω την Αγάπη που εσύ μου χάρισες τόσα χρόνια. Ήρθε η ώρα να στην ανταποδώσω.
Εγώ αν ήμουν στη δική σου θέση θα ήμουν ευτυχισμένος, γιατί θα επιβεβαίωνα για άλλη μια φορά την αγάπη σου. Το ξέρω πως κι εσύ το ίδιο θα κάνεις.
Γιατί όλα τα εκατομμύρια του κόσμου δεν αξίζουν μπροστά σ’ ένα λεπτό αγάπης και αγαλλίασης. Εσύ μου το ‘μαθες. Έτσι με μεγάλωσες!
ΜΑΚΑΡΙ να σταθώ ΑΝΤΑΞΙΟΣ σε αυτό το βαρύ χρέος!
Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά σε όλους. Με ΧΑΡΑ και ΥΓΕΙΑ. Μοναχά ΥΓΕΙΑ!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου