24.1.12

Συγγνώμη, είμαι αδιάβαστος!

Ακούγοντας τη δήλωση του Χρυσοχοϊδη στο ΣΚΑΪ το πρωί,  έπαθα ένα μικρό εγκεφαλικό. Όχι, μην περιμένετε να ανέβασα πίεσα, να ξέσπασα σε κραυγές, να κατέβασα ολόκληρο το ευαγγέλιο. Κάθε άλλο έμεινα απαθής, με το στόμα ανοιχτό και το τηλεκοντρόλ να πέφτει από τα χέρια μου. «Δεν διάβασα το μνημόνιο, γιατί είχα άλλες υποχρεώσεις, είχα άλλα καθήκοντα. Είχα να αντιμετωπίσω το έγκλημα ως υπουργός Προστασίας του Πολίτη, δεν ήταν δική μου δουλειά να μελετήσω το μνημόνιο» δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, και ένιωσα το απέραντο κενό, την απόλυτη ηλιθιότητα να νεκρώνουν τα εγκεφαλικά μου κύτταρα σε δευτερόλεπτα. Ο υποψήφιος αρχηγός του ΠΑΣΟΚ, τόλμησε να ξεστομίσει ένα έγκλημα. Γιατί το μνημόνιο είναι έγκλημα εναντίον του ελληνικού λαού και ο ανεκδιήγητος Χρυσοχοϊδης, έβαλε την υπογραφή του, χωρίς να διαβάσει ούτε τα χοντρά γράμματα του μνημονίου.
Και με αυτό τον τρόπο ζητά άφεση αμαρτιών και το δαχτυλίδι του ΠΑΣΟΚ. Για ποιο λόγο για να μας οδηγήσει σε μια άλλη καταστροφή, και στο τέλος να μας πει, Ωχ σόρυ δεν το είχα διαβάσει μωρέ!
Δεν στέκει η αστεία δικαιολογία σας κύριε Χρυσοχοϊδη, ή μάλλον για να λέμε την αλήθεια στέκει για ένα μόνο λόγο. Να πείτε «δεν τον είχα διαβάσει το μνημόνιο», να ζητήσετε συγγνώμη από τον ελληνικό λαό και να εξαφανιστείτε από την Ελλάδα! Και είμαι σίγουρος ότι αν κάποτε δικαστείτε για αυτό το έγκλημα, εσείς προσωπικά θα απαλλαχθείτε λόγω βλακείας!
Σε καμία άλλη περίπτωση δεν στέκει αυτή σας η δικαιολογία… Όλοι στη ζωή μας έχουμε έναν ρόλο, ένα σκοπό! Για να παίξουμε το ρόλο και να φτάσουμε στο σκοπό, γίνονται κάποια, πράγματα. Υπάρχουν δράσεις, αντιδράσεις, επιπτώσεις και συνέπειες! Τις ξέρατε ναι ή όχι! Εγώ από μικρό, μου έμαθαν στη ζωή μου δύο πράγματα. Να προσέχω που να βάζω την υπογραφή μου και το πουλί μου! Μην επικαλείστε το φόρτο εργασίας, γιατί πραγματικά, όλοι οι υπόλοιποι Έλληνες ιδρώνουν που σαν ακούν και μόνο. Αν δεν μπορούσατε να αντεπεξέλθετε, μπορούσατε απλά να παραιτηθείτε, από το να παραιτήσετε από κάθε δικαίωμα ζωής τους υπόλοιπους Έλληνες…
Ελπίζω την ύστατη στιγμή, όσοι σκεπτόμενοι ψηφοφόροι υπάρχουν εκεί στο ΠΑΣΟΚ, να σας δώσουν αυτό που πρέπει. Τα παπούτσια στο χέρι και κλωτσιά στον κώλο.  Κι αφού το κάνουν αυτό να κλείσουν τις πόρτες και να γράψουν από έξω R.I.P.
Γιατί απλά το ΠΑΣΟΚ το πεθάνατε εσείς και οι όμοιοι σας κ. Χρυσοχοϊδη. Όλοι αυτοί που έβαζαν τις υπογραφές χωρίς να ξέρουν, χωρίς να έχουν διαβάσει, χωρίς, χωρίς, χωρίς!
Προς ψηφοφόρους ΠΑΣΟΚ: Τη στιγμή της κρίσης, της ψηφοφορίας φερθείτε με σύνεση και λογική. Απλά μην ψηφίσετε για αρχηγό σας έναν ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ. Μην φερθείτε ηλίθια, γιατί απλά αν αυτός αύριο ηγείτε του Κινήματος, απλά θα είναι ο αρχηγός των πανηλιθίων!
Δώστε επιτέλους σε όλους αυτούς που έμαθαν να συμπεριφέρονται έτσι πολιτικά, να κατάλαβουν ότι έχουν να κάνουν με ανθρώπινες ψυχές, και δεν είναι τα στρατιωτάκια του Ναπολέοντα που έπαιζαν μικρά! Διώχτε τους από το κόμμα σας, από τη Βουλή, από την πολιτική ζωή, από την Ελλάδα! ΤΕΛΟΣ στην  ανέχεια. ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ μπορείτε να το κάνετε αυτό, γιατί πολύ απλά εσεις τους ψηφίζετε...
Βγάλτε την ηλιθιότητα από τη ζωή μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου