23.6.12

ΣΗΚΩΣΤΕ ΣΚΟΝΗ…


Αφού μας τελείωσαν οι εκλογές και βγάλαμε κυβέρνηση, γυρίσαμε στην πραγματική ζωή, όπου εδώ δεν υπάρχουν μικρά και μεγάλα ψέματα, μικρές και μεγάλες υποσχέσεις, αλλά αυθαιρεσία, ασυδοσία που κάποιοι την ονόμασαν πολιτική της εταιρίας.
Δυο περιστατικά σε λιγότερο από 24 ώρες το αποδεικνύουν με τον πιο τρανό τρόπο!
Χρειάστηκα να κάνω μια δεύτερη σύνδεση 3G internet και ως πελάτης της COSMOTE απευθύνθηκα σε ένα εξουσιοδοτημένο κατάστημα για να κάνω αίτηση. Και επειδή τους προτιμώ ως επιχείρηση έχοντας σύνδεση σταθερής τηλεφωνίας, σύνδεση κινητής τηλεφωνίας, σύνδεση internet και μία 3G internet σύνδεση, είπαν να με τιμωρήσουν ζητώντας μου 150 ευρώ εγγύηση. Για ποιο λόγο δεν μου εξήγησαν, παρά μόνο μου «πέταξαν» είναι «πολιτική της εταιρίας»!
Τόλμησαν να ζητήσουν εγγύηση 150 ευρώ σε μία εποχή που τα 150 ευρώ αποτελεί σχεδόν μισό μισθό για κάποιους. Τόλμησαν να ζητήσουν εγγύηση από έναν συνεπή (για να μην πω συνεπέστατο) πελάτη τους για 15 ολόκληρα χρόνια.
Φυσικά και ενέδωσα. Αντίθετα τους είπα ότι αύριο θα λύσω κάθε συνεργασία μαζί τους και θα απευθυνθώ σε άλλη εταιρία.
Μετά από 3 ώρες δόθηκε λύση, κατ’ εξαίρεση… βέβαια, δεν πλήρωσα την εγγύηση και όπως μου είπε ένας υπάλληλος: «κύριε σηκώσατε πολλή σκόνη»!
Μετά από λίγες ώρες χρειάστηκα να αλλάξω τα ακτοπλοϊκά μου εισιτήρια για να παρατείνω για δύο ημέρες τις ολιγοημέρες διακοπές μου, που όλοι μας αγωνιζόμαστε κάθε φόρα για έναν ολόκληρο χρόνο για να τις εξασφαλίσουμε. Η ΝΕΛ λοιπόν με «τιμώρησε» για την αντικατάσταση των εισιτηρίων με 95 ευρώ επιπλέον. Στο γιατί μου απάντησαν ότι στα εισιτήρια που είχα κλείσει υπήρχε έκπτωση. Στην ερώτηση μου αν θα ίσχυε η έκπτωση αν έκλεινα τα εισιτήρια για την ημερομηνία που ζητάω τώρα, η απάντηση μου δημιούργησε μεγαλύτερα ερωτηματικά. «Βεβαίως και θα ίσχυε» μου απάντησε ο υπάλληλος, ο οποίος όμως αδυνατούσε να δώσει περαιτέρω εξηγήσεις γιατί η αντικατάσταση μου κοστίζει επιπλέον 95 ευρώ τη στιγμή που και στις δύο ημερομηνίες ίσχυε η έκπτωση. Η απάντηση του υπαλλήλου της ΝΕΛ η ίδια όπως του υπαλλήλου της COSMOTE: «είναι πολιτική της εταιρίας»!
Ε! όχι λοιπόν δεν υπάρχει πολιτική της εταιρίας, αλλά αυθαιρεσία της εταιρίας, της κάθε εταιρίας, που ζει με τα δικά μας λεφτά, που δεν σέβεται τους πελάτες της... Και το οφείλουμε στον εαυτό μας να… σηκώνουμε σκόνη κάθε φορά που ακούμε αυτή τη δικαιολογία. Γιατί απέναντι στην πολιτική της εταιρίας, υπάρχει το δίκαιο του πελάτη και πολύ παραπάνω οι νόμοι του κράτους.
Για το δεύτερο, βέβαια, ας μην μιλήσουμε γιατί οι περισσότεροι από αυτούς είναι φτιαγμένοι για να εξυπηρετούν τα συμφέροντα των εταιριών. Όμως το δίκιο του πελάτη λέει ότι έχει το δικαίωμα να κάνει εμπορικές πράξεις που είναι προς το δικό του συμφέρον και αν δεν τον ικανοποιεί η μία εταιρία να απευθύνεται σε άλλη και σε άλλη και αν δεν τον ικανοποιεί να βρίσκει εναλλακτική λύση.
Οφείλει να «σηκώνει σκόνη» για να μάθουν τα golden boys και οι σύμβουλοι αυτών των εταιριών ότι εμείς τους συντηρούμε. Και αν αυτοί δεν μπορούν να διασφαλίσουν τα συμφέροντα της εταιρίας με τρόπο τέτοιο ώστε να μην επιβαρύνουν τον πελάτη, τότε τσάμπα παίρνουν τόσα λεφτά. Τσάμα τους δίνετε τόσα λεφτά κ. εφοπλιστά μου, κύριε βιομήχανέ μου, κ. επιχειρηματία μου!
Ουδόλως με ενδιαφέρει πλέον αν κλείσει η οποιαδήποτε εταιρία. Δεν με ενδιαφέρει και αν μείνουν άνεργοι οι υπάλληλοι της εταιρίας. Αυτοί που έχουν μάθει να μη νοιάζονται να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους και έχουν την αντίληψη του «γαμάω» και του δημόσιου υπαλλήλου!
Οφείλουμε να σταματήσουμε το ωχ αδελφέ, και να ενδιαφερόμαστε εμείς για τη δουλειά των άλλων, όταν οι άλλοι αδιαφορούν για την ίδια τους τη δουλειά! Όταν οι ίδιοι οι επιχειρηματίες αδιαφορούν για το προϊόν τους, την επιχείρησή τους και τρώνε και πίνουν στην υγειά των κορόιδων των πελατών τους! Αν δεν "βγαίνουν" να τις κλείσουν τις επιχειρήσεις τους ή να ρίξουν το κόστος της προσωπικής τους ζωής. Δεν θα πληρώνω εγώ 3G υπηρεσίες, όταν στην περιοχή μου δεν υπάρχει κάλυψη. Μην μου τις πουλάς λοιπόν, εσύ είσαι ο μοναδικός υπεύθυνος του προϊόντος! Δεν θα ταξιδεύω με "σαπιοκάραβα" και δεν θα κάνω βόλτες στο Αιγαίο να μαζεύω ναυαγούς γιατί τα μισά πλοία χαλάνε! Δεν θα πάω ξανά σε κανένα νησί, μέχρι να ξεσηκωθούν οι νησιώτες και να διεκδικήσουν τα αυτονόητα.
Ο νόμοι είναι για υπερασπίζονται τα συμφέροντα των πολιτών! Αν δεν υπάρχουν τέτοιοι νόμοι, ας φτιάξουμε νέους! Και να τους εφαρμόσουμε! Και αυτό εξαρτάται από εμάς τους ίδιους τους πολίτες, τους πελάτες, τους καταναλωτές!
Πρέπει να «σηκώνουμε σκόνη» γιατί ο πατέρας μου έλεγε: «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» και σήμερα καταντήσαμε στο «ο πελάτης έχει πάντα άδικο»! Σηκωθείτε, αντιδράστε, σηκώστε σκόνη! Δεν θα κερδίζετε πάντα όπως δεν κέρδισα εγώ στην περίπτωση της ΝΕΛ, αλλά ο αγώνας συνεχίζεται και στο τέλος ο επιμένων νικά!    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου